Autó Típusa VIS 2345
Karosszéria Bázismodell típusa  VAZ 2107
Ajtók száma 2
Személyek száma 2 fő
Hosszúság 4308 mm
Szélesség 1660 mm
Tengelytávolság 2800 mm
Nyomtáv elöl 1365 mm
Nyomtáv hátul 1321 mm
Szabad magasság 170 mm
Tömeg 1790 kg
Szállítható tömeg 490 kg
A raktér hosszúsága 1840 mm
A raktér szélessége 1600 mm
A raktér magassága 400 mm
Felfüggesztés elöl Független, alsó és felső keresztlengőkarokon elhelyezett tekercsrugós felfüggesztés, teleszkópos lengéscsillapítással és torziós keresztstabilizátorral.
Felfüggesztés hátul Merev híd laprugókkal, teleszkópos lengéscsillapítással.
Leírás 2 ajtós, önhordó acélkarosszéria. A VAZ 2107-es bázismodellből épített Pik-Up.
Motor Típusa VAZ 2103
Hengerek száma 4
Szelepek száma 8
A hengerfurat átmérője 76 mm
A dugattyú lökethossza 80 mm
Hengerűrtartalom 362,9 cm3
Motor űrtartalma 1451,7 cm3
Hengerfej típusa VAZ 21011
Égéstér űrtartalma 49,46 cm3
Sűrítési viszony 1:8,3
Szeleptányér átmérője Szívó: 37 mm
Kipufogó: 31,5 mm
Szelepmozgás (a szelephézag beleszámítása nélkül) Szívó: 9,728 mm
Kipufogó: 9,728 mm
Szelepek nyitása, zárása (0,3 mm-es ellenőrző hézag esetén a szelepemelő himba és a vezérműtengely bütykei között) Szívó: nyit 12o felső holtpont előtt
zár 40o alsó holtpont után
Kipufogó: nyit 42o alsó holtpont előtt
zár 10o felső holtpont után
Hézag a szelepemelő himba és a vezérműtengely bütykei között Hidegen: (18o C- 20o C) 0,14-0,16 mm
Melegen: (80o C- 95o C) 0,18-0,20 mm
Gyújtási sorrend 1 - 3 - 4 - 2
Előgyújtás (a felső holtpont előtt) 3 - 5o
Önindító teljesítménye 1,3 KW
Olajnyomás (a motor hűtőrendszerében 85o C hőmérsékletű hűtőfolyadéknál) 3,5 - 4,5 kp/cm2 3,43 - 4,41 bar
Legkisebb üresjárati fordulatszám 750 - 800 1/min
Maximum forgatónyomaték 10,8 MKp / 106 Nm (3400 1/min)
Teljesítmény 55 KW  / 75 Le (5600 1/min)
Leírás 4 hengeres, vízhűtéses, soros Otto-motor elöl hosszában elhelyezve. Öt helyen csapágyazott főtengely. OHC-vezérlés, lánccal hajtva. Weber típusú kéttorkú karburátorral. Hagyományos megszakítóval szerelt mechanikus gyújtás, vákuumos előgyújtásszabályzóval.
Erőátvitel Tengelykapcsoló 1 tárcsás, száraz, hidraulikus működtetésű
A sebességváltó, és áttételi arányai 4 fokozatú mechanikus

I. fokozat

3,67

II. fokozat

2,10

III. fokozat

1,36

IV. fokozat

1,00

Hátrameneti fokozat

3,53

A hátsó híd áttétele

4,3  vagy  4,1

Hajtott kerék

hátsó
Fékrendszer Elöl tárcsafék, szervorásegítéssel
Hátul szimplex rendszerű dobfék, fékerőszabályzóval, szervorásegítéssel
Legnagyobb sebesség 110 km/h