Autó Típusa: VAZ 21203
Karosszéria Típusa: VAZ 2120
Ajtók száma: 3 a + 2 tolóajtó
Hosszúság: 4200 mm
Szélesség: 1725 mm
Magasság: 1690 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Nyomtáv elöl: 1430 mm
Nyomtáv hátul: 1400 mm
Szabad magasság: 170 mm
Menetkész tömeg: 1400 kg
Max. tömeg: 2000 kg
Felfüggesztés elöl: Független, alsó és felső kereszt lengőkarokon elhelyezett tekercsrugós felfüggesztés, hidraulikus lengéscsillapítással és torziós kereszt stabilizátorral.
Felfüggesztés hátul: Merev híd tekercsrugókkal, teleszkópos lengéscsillapítással, 4 hosszanti lengőkarral, Panhard kereszt lengőkarral.
Kormánymű: Globoid csigás kormánymű. Fordulási kör: 11,8 méter
Üzemanyagtartály: 70 l
Leírás: 3 ajtós + 2 tólóajtós, önhordó acélkarosszéria.
Motor Típusa: VAZ 2106
Hengerek száma: 4
Szelepek száma: 8
A hengerfurat átmérője: 79 mm
A dugattyú lökethossza: 80 mm
Hengerűrtartalom: 392,1 cm3
Motor űrtartalma: 1568,5 cm3
Hengerfej típusa:

VAZ 21011

Égéstér űrtartalma: 50,1 cm3
Sűrítési viszony: 1:8,8
Szeleptányér átmérője: Szívó: 37 mm
Kipufogó: 31,5 mm
Szelepmozgás: (a szelephézag beleszámítása nélkül) Szívó: 9,728 mm
Kipufogó: 9,728 mm
Szelepek nyitása, zárása: (0,3 mm-es ellenőrző hézag esetén a szelepemelő himba és a vezérműtengely bütykei között) Szívó: nyit 12o felső holtpont előtt
zár 40o alsó holtpont után
Kipufogó: nyit 42o alsó holtpont előtt
zár 10o felső holtpont után
Hézag a szelepemelő himba és a vezérműtengely bütykei között: Hidegen: (18o C- 20o C) 0,14-0,16 mm
Melegen: (80o C- 95o C) 0,18-0,20 mm
Porlasztó: Kétkamrás Weber-32 DSZR
Gyújtási sorrend: 1 - 3 - 4 - 2
Előgyújtás: (a felső holtpont előtt) 3 - 5o
Gyertyák hőértéke: 220 - 240o C
Önindító teljesítménye: 1,3 KW
Generátor maximális teljesítménye: (váltakozó áramú) 770 W
Olajnyomás: (a motor hűtőrendszerében 85o C hőmérsékletű hűtőfolyadéknál) 3,5 - 4,5 kp/cm2 3,43 - 4,41 bar
Legkisebb üresjárati fordulatszám: 750 - 800 1/min
Maximum forgatónyomaték: 12,5 MKp / 122,6 Nm (3400 1/min)
Teljesítmény: 57 KW  / 78 Le (5600 1/min)
Leírás: 4 hengeres, vízhűtéses, soros Otto-motor elöl hosszában elhelyezve. Öt helyen csapágyazott főtengely. OHC-vezérlés, lánccal hajtva. Weber típusú kéttorkú karburátorral. Hagyományos megszakítóval szerelt mechanikus gyújtás, vákuumos előgyújtásszabályzóval.
Erőátvitel Tengelykapcsoló 1 tárcsás, száraz, hidraulikus működtetésű
A sebességváltó, és áttételi arányai: 5 fokozatú mechanikus + 1 hátrameneti fokozat + 2 terepfokozat

I. fokozat

3,67

II. fokozat

2,1

III. fokozat

1,36

IV. fokozat

1,00

V. fokozat

0,82

Hátrameneti fokozat

3,53

I. terepfokozat

2,123

II. terepfokozat

1,194
Az első differenciálmű áttétele 3,9
A hátsó differenciálmű áttétele 3,9
Hajtott kerék 4x4 (állandó összkerékhajtás)
Fékrendszer Elöl tárcsafék, szervorásegítéssel
Hátul szimplex rendszerű dobfék, fékerőszabályzóval, szervorásegítéssel