Autó Típusa: | VAZ 21015 MTX Rally 1600 | ||
Karosszéria | Típusa: | VAZ 21011 | |
Ajtók száma: | 4 a | ||
Hosszúság: | 4043 mm | ||
Magasság: | 1382 mm | ||
Tengelytávolság: | 2424 mm | ||
Menetkész tömeg: | 967 kg | ||
Felfüggesztés elöl: | Független, alsó és felső keresztlengőkarokon elhelyezett tekercsrugós felfüggesztés, KONI lengéscsillapítókkal és torziós keresztstabilizátorral. | ||
Felfüggesztés hátul: | Merev híd tekercsrugókkal, KONI lengéscsillapítókkal, 4 hosszanti lengőkarral, Panhard keresztlengőkarral. | ||
Leírás: | 4 ajtós, önhordó acélkarosszéria, bukócsővel, műanyag sárvédőszélesítésekkel. Sportülések négypontos biztonsági övekkel. A műszerfal kiegészült fordulatszámmérővel, hűtőhőmérővel, olajnyomásmérővel és Halda tripmasterrel. | ||
Motor | Típusa: | VAZ 2106 | |
Hengerek száma: | 4 | ||
Szelepek száma: | 8 | ||
A hengerfurat átmérője: | 79 mm | ||
A dugattyú lökethossza: | 80 mm | ||
Hengerűrtartalom: | 392,13 cm3 | ||
Motor űrtartalma: | 1568,53cm3 | ||
Égéstér űrtartalma: | kb. 41,71 cm3 | ||
Sűrítési viszony: | 1:10,4 | ||
Porlasztó: | 2 db Kéttorkú Weber 45 DCOE | ||
Gyújtási sorrend: | 1 - 3 - 4 - 2 | ||
Teljesítmény: | 84,56 KW / 115 Le | (6800 1/min) | |
Leírás: | 4 hengeres, vízhűtéses, soros Otto-motor elöl hosszában elhelyezve. | ||
Erőátvitel | Tengelykapcsoló: | 1 tárcsás, száraz, hidraulikus működtetésű | |
Sebességváltó: | 4 fokozatú mechanikus | ||
Hajtott kerék: |
hátsó | ||
Fékrendszer | Elöl: | tárcsafék | |
Hátul: | szimplex rendszerű dobfék, fékerőszabályzóval | ||
Gumiméret: | 210/65 R13 | ||
Legnagyobb Sebesség: | 160 km/h | ||
Gyorsulási értékek: | 0-tól 400 m-ig: | 16,9 s | |
0-tól 1000 m-ig: | 32,8 s | ||
0-ról 60 km/h-ra: |
3,9 s | ||
0-ról 100 km/h-ra: | 10 s | ||
0-ról 120 km/h-ra: | 15,8 s | ||
0-ról 140 km/h-ra: |
26,7 s | ||
Fogyasztás: (60 km/h sebességnél) | 12,6 liter / 100 km | ||
Maximális fogyasztás: | 19,25 liter / 100 km |